Ensimmäinen blogi postaus

Heipä hei!

Olen Adolf-H87. Olen perus luonteeltani hyvin utelias persoona. Tykkään erilaisista ja vaihtelevista asioita. Tykkään haastaa itseäni. Tavallaan - tämän blogin tuottaminen on omien kykyjen haastamista.

Pyrin blogissani tuomaan ajatuksia, julkaisuja ja mielen kiintoisia uutisia Suun hoidon alalta sekä kirjoittamaan ja julkaisemaan omia ja kavereiden tuotoksia.
Nimittäin... Aloitan Sosiaali- ja terveysalan perustutkinnon, suunhoidon osaamisalalla elokuussa 2018. Toisin sanoen minusta tulee Hammashoitaja. Joka on ollut tavoitteenani jo jonkin aikaa (kolme-neljä vuotta).
Minulle elämänpolut eivät ole olleet yhtä yksinkertaiset kuin muilla.
Ylioppilaaksi valmistuessani minulla ei ollut hajuakaan "mitä minä haluan tehdä elämässäni". Puhumattakaan siirtymisestä työelämään. Monen mutkan kautta ajauduin Lähihoitajan pääsykokeisiin ja pääsin sisään. Tuolloin kouluun pääseminen oli siunaus. En tiedä missä olisin ja mitä tekisin jos en olisi päässyt kouluun.

Haluaisin kiittää juurikin sinua, että luet blogiani. Kiitos siis siitä!



Kommentit

  1. Olipa kiva lukea sinun blogia. Se on upean positiivisella asenteella kirjoitettu ja ottamasi kuvat värittävät vielä sitä mukavasti lisää. UPEATA! :)

    VastaaPoista
  2. Hauskaa tutustaa! Blogi on tosi mielinkiintoista!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Hammashoitajan vinkki 3 !

Hammaslääketieteellistä sanastoa

Kuka on TheRelaxingEnd?